Skip to main content

Centraleta virtual per a empreses d’estètica i dental

L’operador de comunicacions del sector estètica i dental

Gamma ha elaborat l’informe “Punt de Mira del sector estètica i dental”, un estudi de mercat que té per objectiu avaluar quins factors són claus en la competitivitat de les empreses d’aquest sector així com l’ús i els beneficis de les telecomunicacions per a elles. Emplena el formulari i rebràs per email l’informe gratuïtament!

El nostre servei adaptat al teu sector i a les necessitats de la teva empresa

Centraleta virtual

Gaudeix de trucades il·limitades a fixos i mòbils nacionals i Europa Zona 1. A més, amb nostra la centraleta virtual oferiràs un tracte professional als teus clients amb funcionalitats específiques per a la teva clínica dental o el teu centre d’estètica. També, disposaràs de Fibra simètrica fins a 1Gb.

Integració CRM

Amb la integració de la telefonia amb els principals CRM del sector estètica i dental podràs identificar les trucades abans de contestar, trucar amb un sol clic o afegir comentaris, millorant així l’atenció telefònica i la comunicació amb els clients.

Analytics

Amb l’aplicació Analytics gaudiràs d’informes adaptats a les teves necessitats que et mostraran les hores amb més trucades, quines trucades han estat ateses o perdudes i altres dades rellevants per a la teva clínica dental o centre d’estètica.

T’acompanyem 

Comptaràs amb formació contínua i suport professional a la teva mida 24×7. També, posem a la teva disposició una Àrea d’usuari perquè puguis modificar el teu servei sempre que ho necessitis.

Descarrega't el nostre informe del sector estètica i dental i descobreix tots els beneficis de la centraleta virtual Centrex!

    I a més, connecta la telefonia amb el teu CRM i gaudeix dels seus avantatges!

    La centraleta virtual de Gamma, s’integra ara amb els principals CRM del mercat, oferint-te una solució única de comunicacions per al teu sector que et permetrà augmentar la competitivitat i la productivitat enfront de la competència. A més, Gamma també permet la integració amb qualsevol aplicació de gestió de clients pròpia del sector a través de la seva API.

    Atenció al client personalitzada

    Gràcies a la integració podràs veure les dades de la persona que et truca abans de contestar, la seva fitxa del CRM i el seu històric de trucades, permetent-te oferir una atenció personalitzada i pròxima. A més, podràs gestionar totes les trucades des del teu CRM, de manera ràpida i senzilla, augmentant la competitivitat de la teva empresa.

    Millora el seguiment comercial

    Millora el seguiment comercial amb el registre automàtic de trucades i la possibilitat d'afegir notes a la conversa una vegada finalitzada. Així, podràs veure en quin estat està el client en tot moment, el seu historial de contactes amb l'empresa i, en el cas dels comercials, visualitzar l'estat de les oportunitats.

    Monitora les teves comunicacions

    Gaudeix d'una major eficiència comercial en les teves comunicacions i no perdis cap trucada important. Amb la integració, disposaràs d'un registre automàtic de les trucades, siguin des de fix, mòbil o des de l'ordinador i també de les seves gravacions, permetent-te monitorar i auditar les teves comunicacions.

    Sense preocupacions

    Tu i els teus empleats tindreu a la vostra completa disposició el nostre departament d'atenció al client telefònic propi que us atendrà en horari 24×7 per a qualsevol dubte o consulta. Gamma s'encarregarà de tot i les teves comunicacions passaran a ser la nostra responsabilitat.

    Truca'ns al 900 900 019 i t'informem sense compromís de la centraleta virtual Centrex de Gamma!