Centraleta virtual
Gaudeix de la nostra centraleta virtual amb telefonia fixa i mòbil que inclou trucades il·limitades a fixos i mòbils nacionals i Europa Zona 1. A més, podràs navegar a la màxima velocitat amb Fibra simètrica fins a 1Gb.
Gaudeix de la nostra centraleta virtual amb telefonia fixa i mòbil que inclou trucades il·limitades a fixos i mòbils nacionals i Europa Zona 1. A més, podràs navegar a la màxima velocitat amb Fibra simètrica fins a 1Gb.
Integració fàcil amb el teu CRM i e-mail, que et permetrà identificar les trucades dels teus clients abans de contestar, entre moltes altres funcionalitats. També, disposaràs de prestacions personalitzades i adaptades a les teves necessitats i les del teu sector.
Amb l’aplicació Analytics gaudiràs d’informes adaptats a les teves necessitats que et mostraran les hores amb més trucades, quines trucades han estat ateses o perdudes i altres dades rellevants per al teu negoci.
Comptaràs amb formació contínua i suport professional a la teva mida 24×7. També, posem a la teva disposició una Àrea d’usuari perquè puguis modificar el teu servei sempre que ho necessitis.
La centraleta virtual de Gamma, operador líder en el sector assegurances, s’integra ara amb els principals CRM del mercat, oferint-te una solució única de comunicacions que et permetrà augmentar la competitivitat i productivitat de la teva asseguradora enfront de la competència. A més, Gamma també permet la integració amb qualsevol aplicació de gestió de clients pròpia de les companyies d’assegurances a través de la seva API.
Gràcies a la integració podràs veure les dades de la persona que et truca abans de contestar, la seva fitxa del CRM i el seu històric de trucades, permetent-te oferir una atenció personalitzada i pròxima. A més, podràs gestionar totes les trucades des del teu CRM, de manera ràpida i senzilla, augmentant la competitivitat de la teva empresa.
Millora el seguiment comercial amb el registre automàtic de trucades i la possibilitat d'afegir notes a la conversa una vegada finalitzada. Així, podràs veure en quin estat està el client en tot moment, el seu historial de contactes amb l'empresa i, en el cas dels comercials, visualitzar l'estat de les oportunitats.
Gaudeix d'una major eficiència comercial en les teves comunicacions i no perdis cap trucada important. Amb la integració, disposaràs d'un registre automàtic de les trucades, siguin des de fix, mòbil o des de l'ordinador i també de les seves gravacions, permetent-te monitorar i auditar les teves comunicacions.
Tu i els teus empleats tindreu a la vostra completa disposició el nostre departament d'atenció al client telefònic propi que us atendrà en horari 24×7 per a qualsevol dubte o consulta. Gamma s'encarregarà de tot i les teves comunicacions passaran a ser la nostra responsabilitat.